עמי מנדלבוים מזרונים

ספוג לריפוד לפי מידה - ספוג לכסאות, כריות, ספות מזרונים ועוד

אוהבים את מיטת השיזוף בחצר אך מעוניינים להחליף את הספוג? זקוקים לספוג לפי מידה לריפוד חדש עבור הספה? אם תהיתם איפה קונים ספוג לריפוד לפי מידה, כדאי שתדעו שאתם יכולים לקבל מאתנו הצעת מחיר התפורה במיוחד לצרכים שלכם!

אנחנו מציעים מגוון של ספוגים לפי המידה הדרושה – ספוג קשיח למיטה, מזרנים ופתרונות שינה באיכות ואמינות ללא תחרות. ניסיון של עשרות שנים הפך את נותני השירות של חברת מנדלבוים בע"מ למובילים בתחום פתרונות השינה, וכעת גם לקוחות המחפשים אחר ריפוד יכולים ליהנות מכך.

ספוגים לריפוד כריות בגן ילדים

קצת על על ספוגים לריפוד

כשאנו שומעים את המילה ספוג אנחנו בדרך כלל חושבים על הספוג הפשוט לרחצה, או זה הצהוב שמוצאים בתוך מזרני ההתעצלות למיניהם. ספוג נתפס על פי רוב כמוצר פרימיטיבי שנמצא בתוך אלמנטים נחותים כמו כריות ישנות ומזרנים ישנים אולם, ספוג הוא עולם שלם מקצוע וייחודי עבור לא מעט אנשים. השם המקצועי של הספוג הוא פוליאוריטן מוקצף שמתפצל לתתי תחומים כמו, הפלציב, ממו ספוג וגומי לסוגיו השונים. הספוגים השונים שקיימים משמשים אותנו למושבי כסאות, כורסאות, מזרנים ועוד.

  • ספוג לריפוד כיסאות – בעבר ניתן היה לרפד מחדש מערכות סלון וישיבה בלבד, אך כיום ניתן לנצל טכנולוגיות חדשות ולהחליף ספוגים וריפודים בפינות ישיבה ורהיטי גינה!
  • בעזרת ספוג לריפוד ניתן לחסוך הוצאות משמעותיות.
  • ספוג איכותי המותאם לגודל הרהיט ולצרכי הלקוחות מאפשר הנאה של שנים רבות, שמירה על עמידות ואיכות חיים גבוהה.

איך לבחור ספוג לריפוד מתאים לכסאות, לספות ולמזרונים שלכם?

כשבוחרים ספוג ריפוד או מזרן צריכים לקחת בחשבון שני דברים מרכזיים:

  1. מה הציפיות שלכם לגבי הרכות והגמישות, וכן לגבי האיכות ומשך הזמן שאתם רוצים שזה יישמר.
  2. מה מתאים לכם לספה או לרהיט שאתם רוצים לרפד. הספוג מיוצר מפוליאוריטן מוקצף.

 

סוגי הספוגים נבדלים זה מזה בדחיסות וברמת הקושי. האבחנה בין ספוג לספוג נעשית בעזרת הצבע, כל צבע מייצג רמה אחרת של צפיפות. כל מפעלי הספוג משתמשים בסימנים המוסכמים לסוגים השונים. אם כי ישנם גם זיופים בתחום.

ספוגים לריפוד - דחיסות וצפיפות

לפי הגוונים המקובלים יודעים הרפדים להתאים את הספוג למטרה לשמה הוא מיועד, אך יש גם סימון נוסף אשר מציין את משקלו הסגולי של הספוג. לדוגמה – הספוג הלבן המכונה ספוג לבן 18, היות ומשקלו 18 ק"ג לקוב. בהתאם לכך יש גם ספוג לבן 27, וכן הלאה. ספוג לריפוד דחוס יותר נחשב גם איכותי יותר ויחזיק לאורך שנים.

חשוב לדעת שרמת הדחיסות אינה מעידה על רמת הקשיחות או הגמישות של הספוג, כלומר ייתכן ספוג בעל רמת דחיסות גבוהה ועדיין יהיה רך ונוח וכן הפוך. הספוג מגיע למפעל בפלטות של 2 מטר על מטר. את רוב סוגי הספוגים ניתן להזמין בעוביים שונים, החל מעובי של ס"מ אחד ומעלה.

ספוגים לפי מידה

ספוגים הם חומר שאמור לגרום לכם לא להרגיש בנוכחותם אלא בתוצאה שלה – נוחות ישיבה ושכיבה, רכות משולבת ביציבות ואסתטיקה של כריות שלא איבדו את צורתן. יש הרבה דברים שאפשר לומר על ספוגים ומידת הקושי הרצויה שלהם אבל השורה התחתונה היא תמיד איך אתם רוצים להרגיש כשאתם יושבים עליהם ומשתמשים בהם ביום יום.

ספוגים לפי מידה מוצעים לכם למטרות שונות כדי לשדרג ריהוט קיים או כדי ליצור ריהוט משלכם ללא מסגרות עץ, כמו פופים ומזרני רביצה, או לתיקון ולהחלפה של ריפוד בריהוט ישן ובמזרנים שאתם אוהבים אבל הגיע הזמן לחדש אותם. אפשר להזמין אותם בכל מידה ובכל גודל ועובי כדי שתוכלו להתאים אותם למטרה שלשמה הזמנתם אותם.

למי מתאימים ספוגים לפי מידה?

אנחנו מוצאים הרבה אנשים שרוצים לתקן ריהוט ישן או לשפץ ריהוט וינטג' והם יודעים שאת החשוב מכל צריך להבטיח – ריפוד נוח ואיכותי שאינו מתבלה מהר ואינו מאבד צורה במהירות. ספוגים לפי מידה מהסוג שאנחנו מציעים אפשר לחתוך בכל מיני גדלים כדי שיתאימו גם לריהוט ישן שכבר איבדתם לגביו תקווה.

אפשר להזמין הביתה ולעשות לבד את התיקונים שנדרשים או להביא לתיקון אצל רפד מומחה. החשיבות של חומר ריפוד מעולה ואיכותי היא קריטית גם למראה וגם לשימור רהיטי וינטג' כאלה שאפשר להמשיך להשתמש בהם וליהנות מהם. אפשר להזמין חיתוך ספוג לפי מידה לרהיטים שונים שהם חלק מהריהוט והספוגים שאנחנו מציעים כדי שתוכלו לחדש את הבית שלכם במראה חדש ובריהוט תקין יותר.

איפה אפשר להשתמש בספוגים אלה?

התאמה וחיתוך ספוג לפי מידה מיועדים לכל מי שאוהב את הריהוט שלו נוח ואסתטי. החשיבות של ספוג איכותי לחידוש רהיטים נובעת מכך שהוא מספק יציבות ותמיכה לגוף ובעיקר לגב כדי לשבת נוח ולא להתפתל על המושב. המושב עצמו צריך להיות נוח לישיבה ולא קשה מדי אבל גם לא להיות קשיח ולא נעים לישיבה של שעות.

את המומחיות שלנו בחיתוך ספוגים לישיבה אנחנו מנצלים להציע לכם ספוגים לפי מידה למטרות שונות ולנוחותכם. אין צורך לוותר יותר על רהיטים אהובים שכבר התיישנו והריפוד איבד מצורתו. אפשר לשקם ולשמר אותו ואף להשתמש בכך לתחביב של שיפוץ רהיטי וינטג' בעזרת ספוג לריפוד כסאות, שמשביח את ערכו והופך לרהיט שאפשר למכור או להשתמש בו בעצמכם.

חיתוך ספוג לפי מידה מתאימים גם לכל מי שרוצה לעשות מהפך בבית שלו ולשדרג אותו למראה הרך, הנינוח והביתי יותר. אנחנו מציעים ספוגים איכותיים לפי מידה למטרת חידוש ריפוד של ספות ומזרונים לשדרוג הבית. המזרונים יכולים להיות גם מזרוני זולה נינוחים לרביצה בכל פינה בבית למי שאוהב את הסגנון הזה ורוצה ליהנות ממנו. פינת רביצה ומשחק לילדים שתבנו עם ספוגים לפי מידה תהיה הלהיט החדש שירתק אליו את הילדים למשך שעות.

אצלנו תוכלו לבחור ספוגים לריפוד למגוון רהיטים:

ריפוד למיטת שיזוף

ספוג למזרון

ריפוד לכסאות וריהוט גן

חומרי ריפוד ו"עשה זאת בעצמך"

אם אתם חובבי DIY ("עשה זאת בעצמך") ועוד לא ניסיתם ליישם זאת בתחום הריפוד והריהוט – כדאי לכם לנסות. תגלו עולם חדש ומעניין למדי. חושבים שיש לכם "שתי ידיים שמאליות" וזה לא בשבילכם? ייתכן שאתם טועים, מאחר שניתן לעשות לא מעט, אפילו באמצעים פשוטים שיש בכל בית ממוצע. בואו נראה במה מדובר.

שימושי חומרי הריפוד

כסאות מזרונים, ספות, ריהוט גן, פינות ישיבה – בכל אלה ועוד, ישנם (או שניתן להוסיף להם) חומרי ריפוד. זאת בכדי:
לשפץ – בכדי לתקן ריהוט שהתקלקל, התבלה או התיישן. לעתים מדובר סך הכל על תיקון קרעים, חידוש תפרים שנפרמו או צביעה. במקרים אחרים, התיקון יתמקד גם או רק בריפוד.
לשנות – בכדי לבצע שינויים שונים ברהיט קיים. כאן נזכיר, שריפוד הוא מעצם טבעו מוצר שקל מאוד להתאים לממדים שונים, לקצץ בנפחו או להוסיף לו ריפוד נוסף.
ליצור – בכדי לתכנן וליצור בעצמכם. החל מאלמנט קטן שמבוסס על ריפוד, כגון כרית נוי ועד רהיט חדש שתכננתם ויצרתם בעצמכם.

למה DIY?

אבל למה לעשות זאת לבד? מדוע שלא לקנות רהיט חדש או לפנות לאיש מקצוע? יש לכך כמה סיבות טובות:

בכדי להתאים בדיוק לדרישותיכם – לשם שינוי הרהיט לפי טעמכם האישי ומטרות מיוחדות. במקרים כאלה, רכישה לא תמיד תאפשר למצוא מוצר מתאים. למשל לגבי כרית נוי לספה ישנה. התאמה או ייצור בידי איש מקצוע, עשויים להיות יקרים למדי. מי שיודעים בדיוק מה הם רוצים מבחינת עיצוב הבית, יימצאו בגישת ה-DIY עזר חשוב ומשלים, להשגת מטרותיהם.
חסכון כספי – חבל לזרוק רהיט גדול, רק בגלל תקלה קטנה. במקום זאת, תוכלו פעמים רבות לשפץ אותו בעצמכם. ריפוד הוא היבט מיוחד מבחינה זו, מאחר שהוא בין הדברים העיקריים שנוטים להתבלות ולהתקלקל.
שימור ריהוט מיוחד – כיום ישנו ריהוט רב, אשר מיוצר בצורה תעשייתית והמונית ואפילו ריהוט בסיסי מפלסטיק. אך עשויים להיות פריטים שיש ברשותכם, שהם מיוחדים או בעלי ערך סנטימנטאלי. פריטים שאין להם תחליף מודרני וחדש. למשל, כיסא עץ מיוחד אשר עובר במשפחה מדור לדור והוא גם איכותי וגם חשוב לכם אישית לשימור.
כי זה פשוט כיף – היתרון האחרון ואולי דווקא הראשון, הוא הסיפוק מהעשייה היצירתית.

מבחינת ריפוד עשה זאת בעצמך (DIY) היא גישה רבת אפשרויות. את העיסוק בכך, ניתן וכדאי להתחיל מביקור בעסק שמוכר חומרים וציוד לתחום זה. שם תוכלו לראות ולהתרשם מהאפשרויות מבחינות כמו צבע, רכות, גמישות, עמידות ושמירה על הצורה לאורך זמן. אם מדובר למשל על שיפוץ כורסא לילדים, תידרש עמידות גבוהה יותר מאשר בשיפוץ ריהוט שהוא בעיקר למטרות דקורטיביות.

אלה היבטים שחשוב מאוד להיות מודעים להם, כבר בבחירת חומרי ריפוד. מלבד ציוד לריפוד, ישנם גם מוצרים משלימים לחובבי DIY, כגון בדים לכיסוי הריפוד, דבק, רוכסנים או בסיסי מיטה. כמובן, לא חייבים לעשות הכל לבד. בחנויות כאלה תמצאו גם מוצרים מוכנים, שעשויים להשתלב במכלול (כמו ספה), כגון מזרונים או כריות שינה וכריות נוי.

ניתן להזמין ציוד לריפוד כגון ספוגים לפי מידה, עם תכונות מבוקשות של איכות, דחיסות וקושי. זאת, בהתאם לצורך הספציפי. בשלב זה, תוכלו גם להתעמק בחומרי המילוי השונים. אם תחפשו למשל חומרי ריפוד רכים במיוחד, ייתכן שתעדיפו אקרילן או הולופיל. אם אתם חושבים במונחים של "פוך", עשוי להתאים קומפורל (Comforel).

חומרי הריפוד שלנו

בין המגוון הרחב של חומרי הריפוד שאנו מספקים תוכלו למצוא:

חגורות, מסמרי קישוט וסיכות, אקרילן, דבקים מתאמימים, קרטונים, צמדנים, רוכסנים, כריות מילוי מפתיתים ומהולופיל. כמובן שנשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם בביצוע והתאמה של המוצרים לרצונות שלכם.

איפה קונים חומרי ריפוד? - ספוגים לריפוד רק אצל עמי מנדלבוים

הסוד של ספוגים לריפוד הוא שילוב בין הקפדה על תהליך ייצור איכותי, לבין שימוש בחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, ספוג שכזה צריך להתאים למראה האסתטי של הרהיט, ולשפר את נוחות הישיבה.
אצלנו ניתן לרכוש ספוג לריפוד במגוון איכויות, דרגות קושי וגדלים. הספוג יכול להתאים במיוחד עבור פינות ישיבה במתחם הבית ורהיטי גינה בחצר. כמו כן, המרכז מציע עבורכם מגוון חומרי עזר משלימים לעבודת הריפוד. לסיכום, לא תמיד יש צורך בהחלפת ריהוט גן, מיטות שיזוף או פינות ישיבה.

  :מחפשים ספוגים לריפוד לפי מידה בתל אביב? צרו איתנו קשר:
073-7584385

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-6811180
דילוג לתוכן