עמי מנדלבוים מזרונים

מזרונים בהזמנה והתאמה אישית

תוכן עניינים

מעוניינים לקנות מזרון אבל לא מצליחים למצוא את הדגם הכי טוב עבורכם? בעיה זו נפוצה יותר ממה שחשבתם. הרבה אנשים מתקשים למצוא את המזרון שיהיה בדיוק בעובי הנכון, שלא יהיה קשה מדי או רך מדי. ואם יש לכם מיטה במידות לא סטנדרטיות? זו בכלל יכולה להיות בעיה. החדשות הטובות הן שלמנדלבוים מזרונים יש פתרון עבורכם – מזרנים בהתאמה אישית, המאפשרים לכל אחד לרכוש מזרון בדיוק לפי הקריטריונים שחשובים לו.

מזרנים בהתאמה אישית

מידות חריגות

מזרנים בהזמנה והתאמה אישית מבית מנדלבוים עמי הם מזרני איכות שמגיעים בגדלים סטנדרטיים ובהתאמה אישית בהתאם לדרישות הלקוח. אם יש לכם מיטה במידות חריגות לא תאלצו לוותר על המיטה רק בשל קושי להתאים לה מזרן. מזרנים בהתאמה אישית ייוצרו עבורכם לפי המידות הרצויות ולפי סוג המזרון המועדף (מזרון אורטופדי, מזרון ללא קפיצים, מזרון למיטת נוער ועוד). כמו כן, אנשים שסובלים מבעיות אורתופדיות וזקוקים למזרן בהתאמה אישית יוכלו גם למצוא את מבוקשם אצלנו.

סובלים מבעיות גב


בעיות בריאותיות הן אחת מהסיבות הכי נפוצות שבגללן אנשים רוצים לרכוש מזרון חדש, במיוחד כשמדובר בבעיות אורטופדיות כמו בעיות גב, למזרון יש השפעה עצומה. האופציה של מזרונים בהתאמה אישית מאפשרת לכם לרכוש מזרון שעוצב ויוצר בדיוק לפי הצורך הספציפי שלכם. בין אם אתם זקוקים למזרון קשיח או רך במיוחד, מזרון עם שיפועים מסוימים או מזרון המותאם למיטה מתכווננת.

מזרון רך או קשה מדי


אם חיפשתם אי פעם מזרון חדש, אתם בוודאי מכירים את הבעיה הזו. רוב הדגמים שתבדקו ירגישו רכים או קשים מדי עבורכם. כשמייצרים מזרונים בהתאמה אישית אפשר לשלוט דרגת הקושי בעזרת שילוב של חומרי גלם שונים. לדוגמה, לייצר מזרון מספוג צפוף או מזרון קפיצים ומעליו להניח שכבה של ויסקו – מאחר והוויסקו הוא חומר רך ונעים שמשתנה בהתאם לצורה של הגוף במהלך השינה.

מידות לא סטנדרטיות


מזרונים בייצור המוני מגיעים בגדלים סטנדרטיים – בין אם מדובר במזרון למיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית. המשמעות היא שאם אתם רוצים לרכוש מיטה במידה קצת שונה, תתקשו מאוד למצוא מזרון מתאים.

מזרונים בהתאמה אישית יכולים להגיע במגוון של גדלים, כך שתוכלו לרכוש את המזרון במידה המדויקת ובעובי המדויק לו אתם זקוקים.

מזרן בהתאם למצב הבריאותי

כשמבצעים ייצור מזרנים בהתאמה אישית עבור לקוחות נלקח בחשבון מצבם הרפואי ונתוני הגובה והמשקל שלהם. אנשים שסובלים ממשקל יתר צריכים תמיכה מאוזנת לגוף שלהם בזמן שינה, כדי למזער הנזק שמשקלם העודף עלול לגרום לשלד ולפרקים בהעדר תמיכה.

מזרנים בהתאמה אישית, לרבות כשהם מותאמים אישית למבנה של הגוף או למצב הבריאותי של האדם, הם ממש כמו כפפה ליד, הם יספקו לגוף תמיכה אידיאלית, איזון ויסייעו בלפזר את המשקל של הגוף על כל חלקי המזרן. בזכותם, תוכלו ליהנות משינה עמוקה, נטולת הפרעות, ולקום רעננים ומלאי מרץ מדי בוקר.

מזרנים בהתאמה אישית - יתרונות נוספים

  • בחירת חומרי הגלם לפי תקציב – המשמעות הכלכלית של מזרונים בהתאמה והזמנה אישית היא חיסכון בהוצאות, אבל בלי להתפשר על ביצועי המזרון. בפועל, הדרך לעשות את זה היא לבחור את חומרי הגלם לפי מסגרת התקציב. בגלל שפערי המחירים בין חומרי הגלם עשויים להגיע לעשרות אחוזים, עדיף להתאים אותם מראש למחיר שאותו מוכנים ורוצים להשקיע.

  • רגישויות מיוחדות – למזרנים בהזמנה והתאמה אישית יש גם ערך מוסף. אצל ילדים או מבוגרים בעלי אלרגיות, המשמעות היא שניתן להשתמש בחומרי גלם אנטי אלרגניים כגון לטקס. בגלל שהלטקס הוא סוג של גומי, רבים בוחרים לשלב אותו במזרנים בהתאמה אישית כדי למנוע תגובות לא נעימות במהלך הלילה.

  • לשלוט בפרטים הקטנים – כשרוכשים מזרנים בהתאמה אישית אפשר להחליט לגבי כל פרט ופרט – מזרון עם קפיצים או מזרון ללא קפיצים, האם לשלב בין מספר חומרי גלם (למשל שילוב בין ויסקו וספוג, או לטקס וספוג, וכמובן בין מזרוני קפיצים לשכבת ויסקו), מה יהיה האורך, הרוחב והעובי. בנוסף תוכלו גם להחליט באיזה בד ישתמשו עבור התפירה החיצונית – כאשר ישנם בדים אנטיבקטריאליים, בדים נושמים ורכים למגע, או בדים קשיחים יותר וחסינים בפני קרעים.

זקוקים למזרן בהזמנה והתאמה אישית? דברו איתנו ונשמח להתאים לכם את המזרן המושלם!
073-7584385

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-6811180
דילוג לתוכן