עמי מנדלבוים מזרונים

מזרן ספוג לקמפינג

קמפינג ממושך דורש פתרונות לשינה טובה בלילה ושינה טובה, זה קודם כל מזרן. אבל איזה? שינה בתנאי חוץ ואפילו בתוך אוהל, שינוע הציוד בדרכים ועוד, דורשים מזרן מיוחד. מזרן שינה ביתי רגיל, פשוט לא יתאים לזה. מזרן ספוג, אשר עשוי להישמע כסוג מזרן עדין מדי לשטח, הוא דווקא פתרון מצוין. מזרן ספוג לקמפינג הוא מוצר פשוט יחסית אך איכותי, אשר עשוי מחלק פנימי ספוגי וממעטפת בד. הספוג מגיע במבחר עוביים שונים אשר ניתן לבחור מהם. הכיסוי קל להסרה ולכביסה והוא עשוי בד.

מזרן ספוג לקמפינג

מזרן ספוג לקמפינג - יתרונות והמלצות

מתאים את עצמו אליכם

עבור שינה נוחה, אחד הדברים החשובים שמחפשים במזרן, היא יכולתו להתאים את עצמו למבנה גופכם. מזרן הספוג מושפע מחום הגוף, אשר מרכך אותו מעט יותר מהרגיל. תודות לגמישות ולאפקט החום שהזכרנו, הוא מתאים עצמו היטב לצורת הגוף אשר ישן עליו.

חוזר לעצמו היטב

מזרן אשר מושפע יותר מדי מצורת הגוף הישן עליו ומפתח שקעים בהתאם ל"נקודות הלחץ" שהגוף יוצר, לא נוח ולא בריא. מזרן טוב, מתאים עצמו למי שישנים עליו אבל גם חוזר היטב למצבו המקורי, כאשר האדם משנה תנוחת שינה או כשהמזרן כבר לא בשימוש. מזרן הספוג עושה זאת היטב.

צמצום סיכוני אלרגיה

צפיפות הספוג מפריעה לאלרגנים ושאר "מזיקים" להתמקם בתוכו. גם אם ההגנה הזו אינה מושלמת, היא עשויה לצמצם את סיכוני האלרגיות משינה על מזרן כזה. לא מפריע "לשכנים" – תנועתכם על מזרן הספוג תוך כדי שינה, לא תורגש בשאר חלקיו. אם אינכם ישנים לבד על מזרן הספוג, זה הוא יתרון שימושי.

טוב לבעיות גב

"נוח" הוא עניין סובייקטיבי מאוד כמובן. עם זאת, רבים חשים שדווקא מזרן הספוג הפשוט יחסית, מסייע להם בצמצום ואף מניעת כאבי גב. בנוסף הוא ידידותי למשתמש מבחינת קיפול ועמיד לתנאי טבע ומזג אוויר "בעייתי" בחורף ובקיץ.

חסרונות של מזרון ספוג לקמפינג

מזרן לשטח הוא בהכרח איזון בין דברים שונים שרוצים להשיג. לכן, למרות יתרונות מזרן הספוג לקמפינג, יש לו גם כמה חסרונות:

  • שחיקת הספוג – הספוג מטבעו חומר רך יחסית. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בשחיקה, במיוחד ככל שהמזרן הוא דק.
  • שחיקת הבד – הבד החיצוני מגן על המזרן. עם זאת, הוא עצמו עשוי להישחק עם הזמן.
  • היבטי ניקיון – הבד שמכסה את מזרן הספוג עשוי לספוג זיעה ולחות. המידה בה זה קורה וההשפעה על הספוג, תלויים באופן הספציפי שבו שניהם מיוצרים.
  • תמיכה לא מספיקה – אם המזרן דק מדי, הוא עשוי לספק תמיכה בלתי מספיקה. הדבר תלוי כמובן, גם במשקל האדם שמשתמש בו.

תכונות נוספות

עם מזרון זה תוכלו לשדרג בצורה משמעותית את החוויה שלכם. מזרון ספוג לקמפינג של מנדלבוים עמי זהו מזרון נוח, אורטופדי ויעיל עם תכונות ייחודיות:

– כיסוי בד הניתן להסרה ולכביסה.
– חיסכון בצורך בזוג מזרונים לטובת לינת שטח.
– התאמה אישית של המזרון על פי מבנה הגוף של הלקוח.
– משקל קל המאפשר נשיאה נוחה.
– ורסטיליות וניידות.
– מחירים נוחים ומשתלמים.

מזרוני ספוג לשטח קיימים כיום במגוון גדול של סוגים. כל אחד יכול למצוא את העובי המתאים לסוג הקמפינג שהוא עורך. ניתן להתעניין עם נציגי החברה שלנו לגבי סוגי מזרונים המתאימים לשינה על חוף הים, או לברר לגבי מזרונים המיועדים לאדמה חולית עם אבנים.

מנדלבוים עמי - גם במזרן ספוג לקמפינג לא מתפשרים!

לנו במנדלבוים עמי מזרונים עושה יש מגוון פתרונות עבור חובבי הקמפינג. בעזרת מזרני הקמפינג שלנו אתם כבר לא צריכים להתפשר על שינה לא נוחה בשטח. בין אם בחרתם לצאת לקמפינג לבד, עם בן הזוג או עם המשפחה המורחבת – אחד מנציגינו ישמח לספר לכם על מזרן ספוג אידיאלי. בנוסף, אל תשכחו שכשאתם רוכשים דרכנו אתם רוכשים ישירות מהיצרן, מה שאומר שאתם חוסכים בעלויות!

אם החלטתם לצאת לקמפינג ואתם חוששים מעניין הנוחות, אל תתפשרו! המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם למצוא מזרן ספוג לקמפינג שיעשה לכם את הטיול מושלם! לייעוצים והזמנות חייגו:
073-7584385

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-6811180
דילוג לתוכן