טיפים איך לבחור מזרון חדש

השאלה איך לבחור מזרן מתאים יכולה לעורר ויכוחים רבים גם בקרב מומחים גדולים לנושא, כגון אורתופדים וכירופרקטים. כולם, כמובן, מסכימים כי הנוחות היא הפרמטר החשוב ביותר בהחלטה, אך זו כמובן נתונה לשיקולים סובייקטיביים. ובכל זאת, כיצד נבחר מזרן איכותי חדש?

מה בריא יותר, מזרן קשה או רך? מבין סוגי המזרנים השונים, האם יש באמת אחד שהוא הטוב והמומלץ מכולם? האם לגב בריא ולא מפונק יש בכלל צורך במזרנים אורתופדיים מיוחדים, או שכל מזרן נוח יתאים? הדעות חלוקות בנושאים אלו, גם בקרב המומחים. אולם יש עצות לבחירת מוצר השינה הנכון שמהוות כללי אצבע המקובלים על כולם, וכמובן – הנוחות האישית היא זו שקובעת בסופו של דבר האם עשיתם את הבחירה הנכונה.

אנו מבלים חלק גדול מחיינו בשינה, ולכן חשוב לא להרים ידיים בפני העצות הרבות והסותרות, אלא באמת להקדיש תשומת לב לבחירה ולא לעשותה כלאחר יד. לפיכך ננסה להגיש כאן מספר כללים ועצות, שיכוונו אתכם לעבר המזרן הנכון ביותר עבורכם.

נוחות – נסו ותיהנו

לעולם לא תהיה הסכמה אוניברסאלית באשר לשאלה איזה מזרנים הם הכי נוחים, הן מבחינת סוג החומר (קפיצים, ויסקו וכן הלאה) והן מבחינת רמת הקושי המומלצת. זוהי שאלה אינדיבידואלית, שעליכם לענות עליה באמצעות ניסוי. לכן אל תתפתו לרכוש מזרנים במבצע מהצעה קוסמת עמוסת המלצות במודעת פרסום או דרך האינטרנט, אלא גשו לחנות ופשוט תשכבו לכמה דקות על המוצרים שהכי קורצים לכם. כי במקרה של מזרנים, אין חכם כבעל הניסיון, ורק כך תוכלו באמת לדעת שבחרתם במצע נוח עבורכם.

הגודל כן קובע

לא חייבים ללכת על מזרן קינג סייז, ובוודאי לא אם גודל חדר השינה מוגבל. עם זאת, חשוב לזכור שבמהלך שנת לילה הגוף נוטה לשנות תנוחה כל הזמן – זה לא קשור לאיכות ירודה של השינה, אלא לצורך במניעת חיכוך ולחץ בנקודות המפגש של הגוף עם משטח השינה. לכן בחרו רחב וארוך מספיק כדי לאפשר לכם מרווח תנועה מספק.

איכות

בכל מקרה, כדאי להשקיע ברכישתו של מזרן איכותי, גם אם עלותו מעט גבוהה יותר, שכן מזרנים איכותיים יכולים לשמש אתכם נאמנה במשך עשור שלם. בדקו שהמוצר אכן מספק תמיכה לגוף ובעיקר לאזור עמוד השדרה, שיש לו תו תקן, שעומד מאחוריו יצרן מוכר, וששוליו יציבים ומחוזקים, באופן שמפחית את הסיכויים להימעך ולשקוע בעקבות ישיבה על קצה המיטה לאורך זמן.

זקוקים לעזרה בבחירת מזרנים? מומחי מנדלבוים עמי מזרנים בע"מ לרשותכם: 072-3251338